Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Best Practices for Blended Learning supports language teachers and school managers in developing and running Blended Learning courses. Authors Pete Sharma and Barney Barrett bring their years of experience to this ever-evolving and highly-complex field to offer systematic guidance on the various technologies available to language teachers and a framework to help you choose which of the many learning platforms available is suitable for your context and goals. The handbook also contains a wealth of practical teaching ideas which blend traditional classroom input with online activities.Whether you are a language teacher or teacher trainer looking to start blending your classes, or an academic manager looking to improve learning outcomes in your institution, Best Practices for Blended Learning offers the information and support that you need.https://www.pavpub.com/best-practices-for-blended-learning/
Didactics of English --- Engels --- Didactiek --- Blended learning --- Computerondersteund onderwijs --- Digitale leermiddelen --- Online leren --- Didactische werkvormen --- E-learning --- Didactische werkvorm
Choose an application
De school moeten we vandaag niet meer zien als een instituut dat op zichzelf staat, maar als onderdeel van een lerend netwerk. Het is de plaats waar kennisexperten en leerlingen samenkomen om te leren, kennis te delen en te cocreëren.In Onderwijs hybride organiseren lees je alles over hoe je van de school zo'n leerhub maakt. Het vertelt over het ideale samengaan van online- en offline leren, constructieve afstemming binnen het hele schoolteam en het belang van zelfregulering. Met als belangrijkste doel: een optimaal leerresultaat voor elke leerling.Dit boek bevat tips om zowel op het niveau van de leerling, de leraar als het bestuur te zorgen voor meer flexibiliteit en eigenaarschap. Maak gebruik van het handige stappenplan en transformeer je school tot een echte hybride organisatie.https://www.lannoocampus.be/nl/onderwijs-hybride-organiseren
370.02 --- lerende organisatie --- online leren --- Educational psychology --- Didactic strategies --- onderwijs --- motiverend onderwijs --- Didactiek. --- Onderwijs --- Blended learning --- Schoolontwikkeling --- Hybride werken
Choose an application
Hoe kun je sociale media inzetten bij leer- en veranderprocessen? Dat is de vraag die de samenstellers bezig hield. Het scala van leer- en veranderprocessen is breed: van informeel leren door professionals in communities tot meer formele trajecten in organisaties of onderwijssituaties. 'Omdat het werkt' is een boek over sociale media in leren, trainen en opleiden: 11 inspirerende praktijkcasussen in diverse domeinen die inderdaad laten zien dat het 'werkt'. En een crossanalyse van de casussen vanuit verschillende invalshoeken. Wellicht nog meer inspirerend is dat het boek in grote mate ook tot stand kwam via sociale media. Het is het tastbare product van contentcreatie en kennisdeling van een informeel netwerk, nagenoeg compleet gebaseerd op online samenwerken, actueel, op een relatief korte termijn samengesteld en gebaseerd op vrijwillige bijdragen van auteurs, vormgever en redactie.De stuwende kracht achter het boekje is de behoefte aan netwerken, expertise delen en de wetenschap dat sociale media ook uitstekend in te zetten zijn voor je eigen ontwikkelproces als innovator. Als netwerk LOSmakers komen we al enige tijd bij elkaar (meestal virtueel in een online meeting of een virtual field trip) om kennis en ervaringen te delen rond online leren, trainen of coachen. 'Netwerken' en 'delen van expertise' zien wij als noodzakelijk om de snelheid van de ontwikkelingen op het gebied van innovatie in leren, trainen en onderwijs bij te benen. We vullen elkaar aan op didactiek, onderzoekservaring, trendwatching, praktijkervaring, visie, toolkennis, designkennis, technische snufjes en vaardigheden in het begeleiden van processen en groepen. We zijn ons allemaal erg bewust van het feit dat het ondoenlijk is om alles bij te houden op alle fronten. Een expertisenetwerk helpt je om bij te blijven, scherp te blijven, maar ook om even snel iets na te vragen als een vraag zich aandient waarin je zelf niet zo goed bent ingewerkt. Of om snel een team aan te kunnen vullen met extra expertise voor grotere projecten
Didactic strategies --- interactief onderwijs --- actief leren --- samenwerkend leren --- sociale media --- e-learning --- onderwijs --- computerondersteund onderwijs --- leren leren --- leren --- didactische werkvormen --- Onderwijs --- Sociale media --- Leren leren --- Online leren --- Training --- Veranderingsproces --- E-learning --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media ? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken ? Wat betekent dit voor organisaties en managers ? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen ?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen :1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het faciliteren van online leren.En nu online ... Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Werken via sociale media is als het betreden van een nieuw land, doordat de ongeschreven regels, de cultuur, het openlijk delen van informatie en ideeën fundamenteel anders zijn dan gewend. Een land met een nieuwe taal, onbekende tools en een nog ongekende hoeveelheid mogelijkheden. Met dit boek hopen we ons enthousiasme voor sociale media over te brengen en lezers te verleiden tot experimenteren. Bron : http://www.boekenbank.be
Organization theory --- Mass communications --- online werken --- organisatiemanagement --- e-business --- sociale netwerken --- weblogs --- sociale media --- Twitter --- e-learning --- bedrijfscommunicatie --- Sociale netwerken --- Sociale media --- Professionele ontwikkeling --- Lerende organisaties --- Teamgerichte bijscholing --- Online leren --- Leren --- Gebruiken --- Sociale communicatie --- Professionalisering --- Teamwerk --- Bijscholingen en opleidingen --- Managementvaardigheden --- Interne communicatie --- Online --- Organisatie --- Teams --- 691 Informatiemaatschappij --- Réseaux Netwerken --- e-learning e-learning --- 316.772.5 --- 349 --- 433.5 --- blogs --- games --- online leren --- online netwerken --- web 2.0 --- wiki's --- Communicatie --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Overige onderwerpen der theoretische economie --- Audiovisuele opvoeding --- Ondernemingen en internet. --- Internet. --- 528.5 --- communicatie --- didactisch proces --- informatica --- internet --- leeromgeving --- leren --- management --- netwerk --- onderwijs --- organisatie --- Sociaal netwerk --- Team --- E-learning --- Lerende organisatie
Choose an application
e-learning --- Lerarenopleiding : CVO --- E-learning --- online leren --- 371.39 --- Computer assisted instruction --- Higher education --- Computer-assisted instruction --- Distance education --- Computer-assisted instruction. --- Distance education. --- Teaching --- Afstandsonderwijs. --- Computergestuurd onderwijs. --- E-learning. --- Instructie via computers. --- Computer network resources. --- 371.300 --- Distance learning --- Education --- Open learning --- Telecommunication in education --- CAI (Computer-assisted instruction) --- Computer-aided instruction --- Computer-assisted learning --- Computer based instruction --- Computer-enhanced learning --- Electronic data processing in programmed instruction --- ILSs (Integrated learning systems) --- Integrated learning systems --- Microcomputer-aided instruction --- Microcomputer-assisted instruction --- Microcomputer-assisted learning --- Microcomputer-based instruction --- Educational technology --- Programmed instruction --- Telematics --- Computer network resources --- Data processing
Choose an application
Kan ik online echt contact maken met mijn deelnemers? Heeft online trainen voldoende impact? Kan ik wel zorgen voor goede interactie? Wordt trainen met zo?n scherm ertussen überhaupt ooit leuk? Hoe houd ik mijn deelnemers betrokken?Online trainen of lesgeven is een extra uitdaging. Maar het kan net zo leerzaam, inspirerend, interactief en leuk zijn als een bijeenkomst op locatie. Want ook online kun je effectief contact maken met je deelnemers, ze raken en laten leren.https://www.thema.nl/boek-online-trainen/
Digitale communicatie --- Online leren --- Training --- Communicatie --- Interactie --- Didactiek --- Structuur --- Vaardigheden --- Tips --- Oefeningen --- Bedrijfsopleidingen --- Teacher education. Teacher's profession --- Computer assisted instruction --- Adult education. Lifelong learning --- bedrijfsopleidingen --- e-learning --- beroepsvervolmaking --- coaching --- volwasseneneducatie --- opleiden --- didactische werkvormen --- positieve arbeidsbeleving --- leidinggeven --- motivering --- trainen --- arbetstillfredsställelse --- Zufriedenheit am Arbeitsplatz --- sodisfazzjon fuq ix-xogħol --- soddisfazione sul lavoro --- job satisfaction --- satysfakcja z pracy --- pasitenkinimas darbu --- satisfaction au travail --- zadovoljstvo poslom --- kënaqësi nga puna --- töörahulolu --- задоволство од работа --- ικανοποίηση από την εργασία --- työtyytyväisyys --- удовлетворение от работа --- gandarījums par darbu --- arbejdstilfredshed --- uspokojenie z práce --- satisfação no trabalho --- задовољство послом --- zadovoljstvo na delovnem mestu --- satisfacción en el trabajo --- munkával való elégedettség --- uspokojení z práce --- satisfacție profesională --- profesionāls gandarījums --- κίνητρα του εργαζομένου --- munkahelyi elégedettség --- profesijné uspokojenie --- arbetsmotivation --- ametialane rahuolu --- pasitenkinimas užimtumu --- szakmai motiváltság --- soddisfazione professionale --- occupational satisfaction --- worker motivation --- spokojenost v práci --- pracovné uspokojenie --- radost z práce --- motivim i punonjësit --- motivacija radnika --- επαγγελματική ικανοποίηση --- professional satisfaction --- satisfacție în muncă --- arbeidsvreugde --- uspokojení v práci --- деловно задоволство --- motivazione del lavoratore --- darbuotojų motyvacija --- berufliche Zufriedenheit --- motivación del trabajador --- töötaja motiveerimine --- arbejdstagernes motivation --- szakmai motiváció --- motivatie van de werknemer --- motivácia pracovníka --- motivation du travailleur --- Motivation des Arbeitnehmers --- profesionalno zadovoljstvo --- satisfaction professionnelle --- trivsel på arbejdspladsen --- tööalane rahulolu --- përmbushje nga puna --- profesinis pasitenkinimas --- мотивација на работникот --- dolgozói motiváció --- yrkesmässig tillfredsställelse --- satisfação profissional --- motivação do trabalhador --- ammatillinen tyytyväisyys --- motivace pracovníka --- професионално задоволство --- përmbushje profesionale --- szakmai elégedettség --- satisfacción profesional --- motivația muncii --- työntekijän motivaatio --- uspokojení v zaměstnání --- darbinieka motivācija --- profesionální spokojenost --- munkavállalók motiváltsága --- diriger --- motivation --- former --- E-learning --- Tip (aanwijzing) --- Oefening --- sásamh as post --- online trainen --- online lesgeven
Choose an application
Het Groot Online Werkvormenboek is dé inspiratiebron voor iedereen die een succesvolle online bijeenkomst wil organiseren.Hoe zorg je ervoor dat je online meetings effectief en interactief houdt?Het werken en leren op afstand is in een stroomversnelling gekomen. Leidinggevenden en andere professionals vergaderen steeds meer vanuit huis en docenten verzorgen steeds vaker online onderwijs. Experts spreken van een onomkeerbare trend. We zullen, meer dan voorheen, online blijven vergaderen, coachen en opleiden. De technische kant van het online overleggen hebben we onder de knie, maar nu speelt nog de vraag: Hoe zorg je ervoor dat je online meetings effectief en interactief houdt? Voordat je het weet, wordt een online les een lange monoloog en veranderen vergaderingen in technocratische contactmomenten.Voor elke bijeenkomst passende werkvormen Het Groot Online Werkvormenboek bevat zestig verschillende online werkvormen. Of het nu gaat om kennismaken, brainstormen, beslissen of evalueren: in dit boek vind je voor elke bijeenkomst meerdere passende werkvormen die je online kunt inzetten. Het boek geeft ook uitleg over de theorie en helpt je de meest geschikte werkvorm te kiezen. Bij elke werkvorm krijg je bovendien waardevolle tips en word je gewezen op de valkuilen zodat je goed beslagen ten ijs komt en vol zelftrouwen een online bijeenkomst kunt leiden.https://www.boomhogeronderwijs.nl/product/100-9346_Het-Groot-Online-Werkvormenboek
Industrial psychology --- Mass communications --- vergaderen --- coaching --- 658.31 --- Teacher education. Teacher's profession --- Didactic strategies --- mediawijsheid --- groepswerk --- Digitale communicatie --- Vergadertechnieken --- Online leren --- Afstandsonderwijs --- Digitalisering --- Digitale didactiek --- Elektronische leeromgeving --- Werkvormen --- Training --- Brainstorming --- Teambuilding --- Reflectie --- Teamwerk --- Presenteren --- Welbevinden --- Veerkracht --- digitale communicatie --- vergadertechnieken --- communicatie --- werkvormen --- Formation à distance Afstandsonderwijs --- Brainstorming Brainstorming --- Télétravail Telewerken --- Réunion Vergadering --- Coaching --- Digitale media --- Telewerk --- digitale technologie --- nieuwe werkvorm --- нова форма на заетост --- jauns nodarbinātības veids --- нов вид на вработување --- uusi työmuoto --- нова врста запослења --- lloj i ri punësimi --- nouvelle forme d'emploi --- new type of employment --- nauja užimtumo forma --- novas formas de emprego --- nova vrsta zaposlenja --- nový typ zamestnania --- nuova forma d'impiego --- uus töötamisviis --- ny beskæftigelsesform --- neue Beschäftigungsform --- nový typ zaměstnání --- új foglalkoztatási forma --- nueva forma de empleo --- nowe formy zatrudnienia --- tip ġdid ta’ impjieg --- nova vrsta zaposlitve --- νέα μορφή απασχόλησης --- profesii noi --- ny sysselsättningsform --- флексибилен облик на вработување --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- technologie numérique --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- E-learning --- Werkvorm --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Veerkracht (fysica) --- Onderwijs --- Patiënt --- Veerkracht (weerbaarheid) --- werkvormen en leeractiviteiten --- cineál nua fostaíochta --- teicneolaíocht dhigiteach
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|